左X 是如何煉成的?

我寫文時, 就是用一般市民的角度去告訴平時不理時事和政治的朋友香港發生了甚麼事, 為何那些事件對香港那麼重要, 抗爭的原因是甚麼。只有左X 才下下要甚麼 “ism” (主義), 甚麼 theory (理論), 然後要乜乜物物, 否則就話你無法論證何謂本土意識, 主體身分, 香港人優先。

(以下文字用廣東話口語寫成, 偶有粗俗語言, 注意。)

1) D&G事件
左X 無參與, 直情潛水

網民: 香港人主場!

2) 水貨客肆虐
左X 話: 香港鼓勵自由買賣嘛, 他們也有人權

上水市民話: 你試下黎上水住啦, 出入火車站逼到嘔血呀, D 人又唔排隊, 佢地D貨又逼住車廂,我地企都無定企!

3) 停止自由行
左X說: 陸客促進旅遊業發展同香港經濟嘛, 香港不是要振興旅遊業嗎?

香港市民話: 大佬, 我地只係想一條正正常常嘅彌敦道, 我行緊街, 攰左, 可以去附近茶記食下野, 依家乜小店都無晒呀, 我想聽到廣東話都無呀!

4) 限奶令
左X話: 要有普世價值, 公平原則呀, 你地餵人奶咪得囉, it’s all about determination.

港媽會話: 下下餵人奶, 係咪你幫我返工, 定係你養我呀?

5) 審批單程證
左X 話: 你地唔畀人家庭團聚, 係違反人權
之後畀人鬧完, 又搬龍門, 話: 支持香港取回審批權, 不過要討論下咩原則先得喎 (下刪一千字)
9 月3 日廣告出街後, 又搬龍門: 你地話源頭減人係歧視!

香港網民話: 你要團聚可以去大陸, 唔一定黎香港
基層市民話: D 大陸人黎到就同我地搶公屋, 搶綜援, 我等左十年喇, 都未有公屋住呀!
香港學生話: 你畀咁多大陸人黎, 我就黎連書都無得讀喇
夾心階層話: 你地D 大陸人炒到D樓咁貴,我點買樓生仔呀?

6) 香港電視發牌事件
左X 話: 要遊行表達市民的訴求, 要分組討論, 講下點抗爭 (下刪一千字)

維基話: 我唔會參與集會同遊行, 唔想自己唔冷靜, 我會透過司法覆核去處理
無睇CCTVB 嘅網民話: 咩事呀, 水平高就要同你討論? 我淨係想有得揀咋, 收番ATV 個台啦
有睇CCTVB 嘅網民話: 行開D 啦, 討咩論呀, 我要睇 《警界線》呀, May 姐雞汁煮極都仲有
有睇CCTVB 嘅師奶話: 討論? 咩黎架? 我想睇半澤直樹香港版呀, 陸駿光好鬼似半澤, 張松枝勁靚仔呀, Yeah!

簡單來說: 左X 就是要搶話語權, 社運要做話事人, 社運就一定要遊行籌款唱K, 又要階段性勝利, 之後就散會, 當自己成功爭取。完。

About Eternity of words

在抒情和抗爭之間遊走。 曾獲香港青年文學獎小說獎,以筆名「心頁」創作新詩,作品散見於《香港文學 》、《秋螢詩刊》(復活號)、《詩++》及《聲韻詩刊》 等。 著有詩集《中女情懷總是詩》 及《抒情的抗爭》。
This entry was posted in 本土, 潮文 and tagged , . Bookmark the permalink.

One Response to 左X 是如何煉成的?

  1. brian says:

    唔肯分析問題,永遠唔會有解決方法。你地唔想個蘋果跌落黎,就用手接住,忽視地心吸力「理論」,科學嗎?

Leave a Reply

