《爽報》訪問 – 爽人物:非一般中女 寫詩抗霸權

《爽報》於2012-5-14 刊登了我的訪問。

爽人物:非一般中女 寫詩抗霸權

白蓮達,原名關恩穎,七十後非一般港女。不時借時事入詩,題材由反D&G霸權到花園街大火,不一而足,作品被網民廣泛轉載。又試過將「時事詩」製成另類標語,被報章、龍友 攝入鏡頭,無端成為新聞人物。這個遊走於城市之間的另類中女,原來是青年文學獎得主,從事展覽統籌工作,業餘愛投稿,作品散見於《香港文學》及《秋螢》詩刊。上月,她自資出版首本個人詩集,以幾近失傳的詩歌文體,紀錄一段段屬於港人的集體記憶。 記者︰呂麗嬋
「我好少上街,但身處今日嘅香港,無可能不聞不問,睇新聞,見到D&G事件,好憤怒,寫咗首詩,叫《反D&G霸權》,放上網,好大迴響。有網民呼籲上街,我決定響應,將詩最後幾句print出嚟,走去D&G門口抗議,表態又好,當留個民間紀錄又好。點知大批傳媒影咗相,無端端做咗新聞人物!
抽走音樂 林夕一樣是寫詩
好多人都話,你寫詩,好怪;新詩,好難讀,唔知講乜嘢。但我話,唔係吖,古代嘅詩人,好似李白杜甫,仲有李商隱,佢哋都會將自己對時代嘅睇法,寄寓喺詩裏面。林夕未做填詞人時,都係詩人,好多出名嘅流行曲,無咗音樂襯托,一樣係美麗嘅新詩。
喺我心中,新詩係好獨特嘅體裁,一啲都唔難讀。寫散文,要有起承轉合;寫小說,要建立人物關係同情節。只有新詩,篇幅不受限制,直接表達情感,作者可以天馬行空,讀嘅人都可以有廣闊嘅想像空間。所以,一直以來,我都好鍾意寫詩,將關心嘅時事入詩,希望引起大家嘅共鳴。
除咗D&G,花園街大火發生之後,我寫咗首《殞落的花園街》;《十年前後》,係紀錄97回歸後香港十年來嘅社會變化。斷斷續續嘅創作,我覺得係時候為自己嚟個總結。上月,我自資出咗第一本詩集,叫《中女情懷總是詩》,結集我過去咁多年創作嘅41首新詩,同埋兩篇散文。
講真,我唔知呢本詩集會有幾多知音,見住刊登新詩嘅報刊,執吓一間又一間,大家都在艱苦經營。但新書出咗之後,我搞咗個微型簽名會,除咗網友,竟然嚟咗個婆婆,我同婆婆素昧平生,但佢同我講,一直好鍾意詩,知道香港仍有人出詩集,一定要親自嚟支持吓。係呢個婆婆令我知道,我嘅堅持,並不孤單。我嘅詩,仍會寫下去。」

http://www.sharpdaily.hk/article/news/20120514/89430/

訪問片段:

2012-05-14 Sharp Daily clipping

 

About Eternity of words

在抒情和抗爭之間遊走。 曾獲香港青年文學獎小說獎,以筆名「心頁」創作新詩,作品散見於《香港文學 》、《秋螢詩刊》(復活號)、《詩++》及《聲韻詩刊》 等。 著有詩集《中女情懷總是詩》 及《抒情的抗爭》。
This entry was posted in 中女情懷總是詩 and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

